Stockholm 08 Dec 2014

Varumärkesbyggande som ger resultat

Under de 20 år som Signumpriset har delats ut har det bjudits på mängder av exempel på utmärkt varumärkesvård. För att sprida en del av kunskapen hade vi till den 4 december bjudit in tre av de tidigare vinnarna som bildade en panel och fick berätta om sitt framgångsrika arbete. Dessa var Petra Winberg, Brand Manager, ICA Sverige AB, Kathrine Löfberg, Kommunikationsdirektör, Löfbergs Lila AB samt Karin Wickberg Taylar, Chief Marketing Officer, Hästens Sängar AB.

Christer Löfgren från tidningen BrandNews ledde paneldiskussionen. Då Christer i egenskap av sekreterare i juryn för Signumpriset berättade han också om kriterierna för priset och om juryns arbete. Mats Lundberg, Groth & Co, berättade om bakgrunden till varumärkespriset.

Signumpriset uppmärksammar och belönar det nordiska företag som bäst förvaltar och vårdar sitt varumärke. Läs mer om tidigare vinnare och om årets nominerade på www.signumpriset.se.  Alla 20 vinnare finns presenterade i vår jubileumsbok som du gratis kan rekvirera hos oss på

 

Andra nyheter

  • Stockholm 05 Oct 2021

    UNICEF väljer Stockholm för sitt innovationsk...

    Läs mer

  • Förenade Arabemiraten 30 Sep 2021

    Förenade Arabemiraten ansluter sig till Madrid...

    Läs mer

  • Worldwide 28 Sep 2021

    Sverige – fortsatt i topp!

    Läs mer

Kontakta oss

Världen & Vi