(Publ. 3 MAJ 2017) Vi på Groth & Co fick för femte året i rad den stora äran att arrangera ett så kallat INTA Pre-Annual Meeting i Sverige – ett förmöte inför den stora INTA-konferensen i maj. Tisdagen den 25 april träffades vi för ett seminarium om varumärken ur ett kommunikativt perspektiv kopplat till branding. Talare var Anna Laestadius från TUI som presenterade ”Att byta från fyra välkända varumärken till ett okänt över en natt” samt Johan Ekelin från LynxEye talade om ”Framtidens varumärkesbyggande”. Mats Lundberg från Groth & Co var moderator.
Se bilder nedan från seminariet och det efterföljande minglet som ägde rum i våra lokaler.
Om INTA
INTA, International Trademark Association, är världens största förening för varumärkesinnehavare och -konsulter. INTA:s medlemmar kommer från över 6.500 organisationer och från 190 länder. Varje år i maj så arrangerar INTA en konferens som besöks av ca 10.000 deltagare.
Fotograf: Alex Eliasson



























